TIP !! - Bespaar op herstellingskosten en breng zelf uw toestel binnen in ons Repair Center te Gent - Mariakerke (Aanbevolen en coronaproof)

Binnenbrengen van uw toestel kan telkens op maandag en donderdag. (10.00u - 18.00u) 

Forfaitaire diagnoseprijs

Geen verrassingen ter plaatse. De diagnoseprijs wordt afgetrokken van de herstellingskosten of van de aankoopprijs van een nieuw toestel.

In de diagnosekost is 15 minuten werk inbegrepen. Per extra aangesneden kwartier wordt €20,57 (incl. BTW) extra aangerekend. De onderdelen die nodig zijn om het toestel te herstellen, worden aangerekend.

Ervaren techniekers uit jouw regio

We werken enkel met gecertificeerde monteurs uit jouw regio (Antwerpen, Oost-Vlaanderen, West-Vlaanderen, Limburg).

Onmiddellijke diagnose

Je weet meteen wat er mis is met je toestel. In 93% van de gevallen kunnen we het toestel ter plaatse herstellen.

Betaling met Bancontact

Je hebt geen cash geld in huis nodig.

Herstelling ter plaatse of in ons Repair Center

Wij komen bij jou ter plaatse of breng zelf je toestel binnen in ons Repair Center te Gent.

3 maanden garantie op de herstelling

Wanneer wij het toestel hersteld hebben, heeft u drie maanden garantie op de herstelling

Geachte Heer,

Mijn echtgenoot en ik willen u nogmaals bedanken voor de goede raad en de bijzonder goede service bij het vernieuwen van onze keukenapparaten (oven, kookplaat en dampkap).
Het geheel vinden we echt mooi en geslaagd. We zijn heel tevreden.

André en Arlette uit Drongen

Uitstekende en snelle service !

Correcte prijzen bij aankoop en installatie nieuwe toestellen. Wij zijn heel tevreden!

Cristel uit Destelbergen

Beste Marc ,

Langs deze weg willen wij U ook nog eens bedanken voor het mooie werk en uiteraard resultaat voor het vervangen van onze inbouwfrigo.

Je bent een absolute vakman, superblij!

MVG. namens Arlette en Rudy uit Gent Mariakerke

Hallo Marc,

Toch wel de moeite waard om voor kwaliteit van de wasmachine Siemens te kiezen die U ons aangeraden had.

Het verschil is bijzonder groot in vergelijking met ons vorige wasmachine. Zowel in degelijkheid als in mogelijkheden.

Merci voor de service.

Groet Karina en Chris uit Nevele

Beste Mr. Leyre

Hartelijke dank voor het geleverde werk en de perfecte plaatsing van de nieuw aangekochte vaatwas bij u.We hebben veel vertrouwen gekregen in uw geleverde prestaties en zullen niet nalaten u in de toekomst terug te contacteren voor een nieuw toestel of voor een reparatie van een huishoudtoestel.

U komt de gemaakte afspraken na en geeft een duidelijke toelichting; eveneens een vlugge reactie op een mailbericht.

Tevreden nieuwe klanten

Magda en Guido uit Melle

Plaats van herstelling
Het atelier is open op maandag en donderdag telkens van 10u00 tot 18u00
Gegevens van het toestel
Probleemomschrijving
Uw adresgegevens
Hoe kunnen wij u contacteren
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.